Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2018

Πρόγραμμα προπόνησης στην αντοχή και στη δύναμη για μια αθλήτρια στο μπάσκετ



Το ριμπάουντ, το άλμα, το σουτ και η άμυνα σε ένα παιχνίδι απαιτεί από την αθλήτρια να διαθέτει ένα αξιοπρεπές επίπεδο δύναμης και αντοχής. Μια αθλήτρια του μπάσκετ για να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση θα πρέπει να τρέχει ακούραστα στο γήπεδο και θα πρέπει επίσης να διαθέτει τη δύναμη να εμπλακεί στις μάχες κάτω από το καλάθι. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η προπόνηση δύναμης διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της αθλήτριας και την κάνει ικανή να ανταποκριθεί σε κάθε απαίτηση που μπορεί να έχει ένας προπονητής μέσα στο γήπεδο.

Δεν μπορούμε να απαιτήσουμε από μια αθλήτρια να είναι γρήγορη και δυνατή αν δεν κάνει προπόνηση δύναμης.

Ο στόχος της προπόνησης δύναμης είναι να αυξήσει την ισχύ μιας αθλήτριας και όχι μόνο το μέγεθος της. Οι προπονήσεις θα πρέπει να είναι έτσι σχεδιασμένες που να εξυπηρετούν τους μυς και να μην τους κάνουν να δουλεύουν μονότονα. Είναι πολύ σημαντικό όμως να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη και η αδυναμία της κάθε αθλήτριας. Η κατάρτιση της προπόνησης δύναμης θα πρέπει να γίνεται γύρω από τέσσερις άξονες:

1.Ξεκάθαρος στόχος

2.Προπόνηση με βάση την απόδοση

3.Ισότητα

4.Επικοινωνία

Η προπόνηση όμως θα πρέπει απαραίτητα να περιέχει τέσσερις πυλώνες:

1.Επιλογή

2.Ένταση

3.Συχνότητα

4.Διάρκεια


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου